poniedziałek, 9 maja 2011

Laleczki na chrzest i komunię

Strasznie spodobały mi się ostatnio laleczki z materiału -znalazłam parę fajnych na internecie....i postanwiłam sama sobie taką zrobić...niestety nie mam w domu jeszcze maszyny do szycia (stoi chyba w piwnicy u rodziców), a że jestem ciut niecierpliwa i do szycia recznego mnie raczej nie ciagnie to użyłam podstępem kleju na goraco :D

Pierwsze powstały same główki w sukienkach na druciku-fajne do przyczepienia np do wyprawki na prezent dla bobaska na chrzest :)





Potem natomiast powstała werska komunijna....coprawda w tym roku nie mam żadnej ale na zaś gotowce się przydadzą....napewno fajnie będą wygladały w bukiecie kwiatów dla malej dziewczynki :)





Mam nadzieję że kogoś zainspirowalam.
Mojej córce się bardzo spodobały, więc niewykluczone że będa kolejne.....:)


1 komentarz:

  1. Laleczki są śliczne i niezwykle uniwersalne, szczególnie wersja komunijna bardzo mi się podoba :) Witam Cię ciepło w blogowym światku, z przyjemnością będę Cię odwiedzać :)

    OdpowiedzUsuń